1.Średnia arytmetyczna siedmiu ocen Oli jest równa 3,4. Jaką średnią ocen będzie miała Ola gdy otrzyma jeszcze Piątkę ?

2.W 2003roku Ania miała tyle lat ile wynosi suma cyfr roku jej urodzenia. Ile Ania miała lat jeśli ostatnią cyfrą roku jej urodzenia jest 8 ?

Bardzo proszę o szczegółowe rozwiązanie !

3

Odpowiedzi

2010-02-05T13:02:09+01:00
2010-02-05T13:06:20+01:00
1) 3,4 * 7 =23,5
23,8 + 5 =28,8
28,8 / 8 =3,6

Odp.Srednia ocen bedzie wynosic 3,6 :)

2) nie rozumiem tego zadania :P:D
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:04:10+01:00
1) 3,4 * 7 = 23,5
23,8 + 5 = 28,8
28,8 : 8 =3,6

Odp.Średnia ocen będzie wynosić 3,6 .

2)
2003 r. - 5 lat
2008r. - 10 lat

Odp. Ania będzie miała 10 lat.

Bardzo Proszę
Buzzy ;-)

2 4 2