Odpowiedzi

2010-02-05T13:05:25+01:00
Dżina
Diablica
Pielęgniarka z wielką szczykawką ;)
piosenkarka
japonka
barmanki
kabaretka
kostium cmentarny
cruella śmieszny
czarownica
na tej stronie co podałąm niżej sprawdź
strona np.- http://partybox.pl/lista.php?s=3,31&k=31&pr_page=1
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T13:10:08+01:00
Najlepszy strój dla dwunatolatki to proste spodnie i kolorowa tunika. Do tego mnóstwo świecidełek i biżuteri. Jezeli chodzi o włosy, to dobrze by było użyć lokówki. Spodnie najlepiej typu rurki, dopasowac do fajnych adidasów. Tunika w kolorach : złoty,brązowy, żolty lub czarny. Bizuteria musi być koloru złotego lub różnokolorwego np. bransoletka z kolorowych koralików. Musimy także dobrać kolczyki. Niezbyt długie, najlepiej małe czarne koła.Włosy upinamy jakimiś wsuwkami. Na ręce umieszczamy dużo bransoletek. I gotowe! Tak spokojnie można wyjść z domu...
1 5 1
2010-02-05T13:10:10+01:00
1.hannah montana
2.czarownica
3.barbie
4.agentka fbi
5.diablica
6.anioł
7.wróżka
8.indianka
9.kobieta pirat
10 króliczek playboy
1 5 1