Odpowiedzi

2009-10-07T20:44:14+02:00
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia nauczyciela, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności. Aby każdy dzień spędzony z uczniami przynosił wiele radości.
życzą uczniowie
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:44:32+02:00
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin samych trafnych rozwiązań matematycznych i dodatniego bilansu finansowego na długie lata. Życzy człowiek który o matematyce nie wie nic ;)
5 3 5
2009-10-07T20:45:42+02:00
W dniu urodzin życzymy pani : dużo zdrowia, szczęścia, zadowolenia z uczniów oraz wszystkiego co dobre. Życze klasa ...
2 3 2