Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T13:12:07+01:00
Pogoda jest to chwilowy stan atmosfery obserwowany w określonym miejscu i czasie!
2010-02-05T13:21:22+01:00
Pogoda:
- dzięki obejrzeniu wczesnej pogody można zaplanować wyjazd lub zmienić jego datę,
- pogoda zawsze znaczyła dla świata i człowieka bardzo dużo. Byliśmy, jesteśmy od niej zależni.
- dzięki niej w gorące dni wypoczywamy na leżakach, gdy jest bardzo ciepło ulży nam czasami chłodny deszczyk, jesienią, gdy liście we wszystkich kolorach spadają z drzew, można się tarzać w nich bez ustanku. A zimą bawić się w białym puchu nie myśląc o granicy wieku.
- pogoda nas rozwija,
- pogoda zmienia nasze humory, zachowania,
- gdy pogoda jest ponura nasz nastrój zmienia się na taki jaka aura jest za oknem.
2010-02-05T13:21:25+01:00
Pogoda - krótkookresowa zmienna środowiskowa charakteryzująca stan w danej chwili i miejscu dolnych warstw atmosfery. Ogół zjawisk pogodowych na danym obszarze w okresie wieloletnim (przynajmniej 30 lat) określany jest jako klimat.

1 5 1