Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T13:31:55+01:00
Z głębokim żalem przyjęłam wiadomość o śmierci Jana kochanowskiego - jednego z najwybitniejszych poetów wszech czasów. Rodzinie, bliskim oraz przyjaciołom składam najszczersze wyrazy głębokiego współczucia. (i się jeszcze na końcu podpisz) xpp
1 5 1
2010-02-05T13:38:34+01:00
Jest mi ogromnie przykro z powodu straty, jaką ponieśliście.
Jestem świadoma, że nic nie ukoi Waszej tęsknoty za Janem.
Był on przecież tak idealnym człowiekiem i artystą...
Jednak mi, jako przyjaciółce Jana wydaję się, że nie chciałby, abyście się martwili. Śmierć jest rzeczą naturalną...
10 1 10