Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T13:29:45+01:00
4(a+b)-(2a+b)(2a-b) = 4a+4b-(4a^-b^) = 4a+4b-4a^+b^
4[4-(b+2a)(b-2a)] = 4[4-(b^-4a^)] = 4(4-b^+4a^) = 16-4b^+16a^
2010-02-05T13:36:11+01:00
4 (a+b)- (2a+b) (2a-b) = 4a+4b- (4a2- 2ab+2ab-b2)= -4a2+4a+b2+4b

4 [4-(b+2a)(b-2a)]= 4[ 4-(b2-2ab+2ab-4a2)= 4[4-b2+4a2]= 16-4b2+16 a2= 4 (4-b2+4a2)
2010-02-05T13:55:42+01:00
4(a+b)-(2a+b)(2a-b)=4a+4b-(4a²-2ab+2ab-b²)=4a+4b-4a²+b²
4[4-(b+2a)(b-2a)] =4[4-(b²-2ab+2ab-4a²)]=4(4-b²+4a²)=16-4b²+16a²