Odpowiedzi

2010-02-05T13:34:18+01:00
2-x(-0,5+3,5)>3x+9,2

2+0,5x-3,5x-3x>9,2
-6x>9,2-2
-6x>7/:(-6)
x<-7/6 odp. d
1 1 1
2010-02-05T13:37:53+01:00
2-x(-0,5+3,5)>3x+9,2
2+0,5x-3,5x>3x+9,2
0,5x-3,5x-3x>9,2-2
-6x>7,2/:-6
x<-1,2
Odpowedz B
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T13:57:16+01:00
Zał.
D: x∈N

po rozwiązaniu wychodzi, że
x<-1,2 jednak po uwzględnieniu założenia wychodzi x<-2 czyli odpowiedź C

Poprzednik był blisko ale, niech sobie narysuje to zobaczy dlaczego -2 a nie -1.
1 1 1