Odpowiedzi

2010-02-05T13:44:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T13:44:43+01:00
Na zsyntetyzowanie 1g mięśni potrzeba wg jednych badań 5, wg innych 8kcal. Wyciągając średnią + to, z czego same mięśnie się składają daje nam ok 7000kcal/kg. Tyle samo ma kg tłuszczu. Daje nam to dziennie 500kcal nadwyżki kalorycznej.

DO zwiększenia masy ciała o 1 kg potrzeba około 7500 kcal .
2010-02-05T13:57:08+01:00
1kg tłuszczu = od 7000kcal do 9000kcal