Zad1 pole podstawy graniastosłupa prawidłowego trójkatnego wynosi 18,42cm2..wysokość graniastosłupa wynosi 8 cm.oblicz objętość tego graniastosłupa.
zad 2objętość zamrażalnika lodówki jest równa 92400cm3.ile to litrów
a)9,24 b)92,4 c)924 d)9240
zad3 narysuj siatkę ostrosłupa,którego podstawą jest trójkąt równoramienny o bokach długości 9 cm,9 cm,6 cm,i krawędzi bocznej 10cm w skali 1:2
zad 4 mydło w kształcie prostopadłościanu po pewnym czasie zmniejszyło kazdy swój wymiar o połowę.ile razy większą objętość miało to mydło przed zmydleniem

2

Odpowiedzi

2010-02-05T14:17:59+01:00
Zad 1
objętość
V=18,42*8=147,36cm3
zad2
92400:1000=92,4 l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T19:16:09+01:00
Zad.3 nie mogę pomóc ,bo jeszcze nie przerabialismy a resztę tak
zad.1
18,42*8=147,36 cm sześciennych
odp. objętośc wynosi 147,36 cm3
zad.2
1dm3=1000cm3
92400cm:1000=92,4 dm3=92,4l
czyli opowiedź b)
zad.4
miało
8 razy większą objętość
1 5 1