Odpowiedzi

2010-02-05T13:56:48+01:00
Internet to Globalna sieć komputerowa. Jest on zbiorem tysięcy samodzielnie administrowanych lokalnych sieci komputerowych, które wykorzystując standardowe protokoły przesyłania danych mogą ze sobą współpracować, tworząc tym samym globalną komunikację. Podstawową jego cechą jest brak jakiejkolwiek uporządkowanej struktury.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T13:56:58+01:00
Obecnie internet stał się czodziennością jest prawie tak powszechny jak telewzja. Czym jest internet? Otóz jeśli połaczymy z sobą co najmniej dwa komputery, tak że będą mogły wymieniać się informacjami. (np. kopiować pliki)
3 2 3
2010-02-05T13:59:19+01:00
Internet to jest międzynarodowa sieć komputerowa, z której mogą korzystać ludzie posiadający komputer. Łączy ona firmy i ludzi na całym świecie
2 3 2