Odpowiedzi

2010-02-05T14:07:22+01:00
Romeo i Julia
Markiza de Merteuil i Wicehrabiego de Valmonta
Gustaw i Aniela
Albin i Klara.

Mam nadzieję że mogłam pomóc ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:08:31+01:00
Romeo i Julia
Tristan i Izolda
Abelard i Heloiza
Werter i Lota
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T14:09:34+01:00
Przede wszystkim Romeo i Julia .
Żona Modna i jej mąż - może też być .
Pan Tadeusz i Zosia/ Telimena
Achilles i Bryzeida z Troi :)
2 5 2