Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:05:10+01:00
Com-firma lub organizacja komercyjna
edu- organizacja edukacyjna
gov-organizacja rządowa
org-organizacja niedochodowana itd.
8 4 8
2010-02-05T14:47:04+01:00
Com-oznacza commercial po angielsku oznacza komercyjny i przysługuje firmom
edu-przysługuje szkołom, uczelniom i innym instytucjom, które zajmują się edukacją,
gov-oznacza instytucje rządowe i samorządowe
org- czyli organization (organizacja) przysługuje organizacjom różnego rodzaju
8 3 8