Odpowiedzi

2010-02-05T14:24:03+01:00
Psiarze-ludzie lubiący psy
komputerowcy-ludzie lubiący komputery
hobbysci-ludzie mający hobby
kociarze-ludzie lubiący koty
kwiaciarze-ludzie lubiący kwiaty
57 4 57
2010-02-05T14:30:34+01:00
Bałwaniści - Osoby które Lepią nałogowo bałwany
Psiarze - Osoby uwielbiające psy
Chodzące Popielniczki - Nałogowce uzależnieni od nikotyny ( papierosy )
Komputerowiec - Osoba spędzająca dużą ilość czasu przy komputerze .
Pół-punk - Osoba która nie tolerujemy naszym zdaniem mówi od rzeczy . Przeważnie nawiązujemy do kłótni z taką osobą .
53 3 53
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:48:38+01:00
Tapczaniarze-ludzie lubiący nic nie robić
chomikarze-ludzie lubiący chomiki
lodziarze-ludzie lubiący jeść lody
bułkarze-ludzie lubiący jeść bułki
kwiatkarze-ludzie lubiący kwiaty
kosiarze-ludzie koszący trawę
dzieciarze-ludzie lubiący dzieci
grabiarze-ludzie grabiący np. liście
skarpeciarze-ludzie noszący skarpetki ;)
filmiarze-ludzie lubiący filmy

Proszę o najlepszą odpowiedź ;)
88 4 88