Napisać argumenty ZA. (minimalnie 5 punktów.) im więcej napiszesz, tym większa szansa na najlepszą :D. Z góry dziękuję.

Wcielasz się w rolę muzyka rockowego.

A tutaj część tekstu pomocniczego.
Występujesz przeciw ograniczeniu waszego prawa do swobody wypowiedzi akustycznych. Wasi rodzice, występujący przeciw wulgarnym tekstom, wiedzą że są to tylko pewne zasady, od jakiego wieku jest odpowiedni zarzut uczniów oraz zastosowanie tekstów na okładkach. Wiedzą, że jest to pierwszy krok do wprowadzenia cenzury w dziedzinie muzyki rockowej. Nie jest to proste, zastosowane podstawową formą demokracji. Rozumiecie rodziców, których dzieci, zachowują się i ubierają jak niektóre gwiazdy rocka, ale czy to może być rzeczywiście powodem do wprowadzenia cenzury i ograniczenia wolności słowa? Ci sami rodzice, gdy byli nastolatkami za czasów gdy był np. Elvis Presley. Ciekawe kto wtedy cenzurowałby muzykę rockową.

3

Odpowiedzi

2010-02-05T14:33:42+01:00
-Każdy ma prawo słuchać tego czego chce - na tym polega wolność
-Urok muzyki, tworzenia piosenek i tekstów, szczególnie rockowym polega właśnie na tym że można wykrzyczeć co leży na sercu
-Młodzież słuchając takiej muzyki kreuje swoja osobowość
-Młodzi próbują po kolei wszystkiego, nie można im tego zabronić
-Cenzura muzyki rockowej i wulgarnych tekstów to ograniczanie wolności słowa
-Każdy ma prawo wyrażać siebie, w ten lub inny sposób
-Rodzice powinni zrozumieć swoje dzieci, sami kiedyś byli nastolatkami i nie lubili gdy czegoś się im zabraniało, doskonale wiedzą jak to jest
2010-02-05T14:46:58+01:00
Musisz odróżniać prawdziwy rock od "pseudo-rocka"
-jest to ambitny styl muzyki,(jeżeli jest w dobrym wykonaniu);
-sam mam 45-lat i gram tę muzykę,chociaż słucham np. Czerwone Gitary,
-muzyka rockowa daj możliwość wypowiedzi akustycznej i daje duże możliwości kształcenia słuchu,(nie może być bardzo głośna),
-Ludzie obecnie grający ją,prowadzą kursy zapobiegania narkomanii,czyli ,czegoś się nauczyli np. wokalista zespołu "Oddział Zamknięty",sam uczestniczyłem z młodzieżą w jego mityngach,
-młodzież słuchając tego co on mówi,przy swojej muzyce,milknie,zamienia się w niesamowitych słuchaczy,chyba dociera to do nich!,
-współcześni rodzice też słuchali współczesnego rocka,np.wychowałem się na muzyce "Perfectu","Oddziału", Lombardu, Kobranocki,a będąc szanowanym nauczycielem,pozwalam im słuchać takiej muzyki ale daję alternatywę np.Stare Dobre Małżeństwo,Marek Grechuta,Wawele, itp.kochają wszystko,może nie w takim stopniu jak ja,ale kochają;
-nasz system demokratyczny, zezwala na swobodę wyrazania uczuć,jeżeli nie godzą one w pewnym stopniu w ojczyznę i obywateli:
-sam prowadzę scholę(żeńską) i widzę,że muzyka rockowa jest tam wprowadzana co raz częściej,(oczywiście z odpowiednim tekstem),
-najważniejszy argument,chociaż słucham i gram taką muzykę to wychowałem wielu wspaniałych uczniów a moje dzieci studiują we Włoszech medycynę i fizykę na dobrym uniwersytecie!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:05:07+01:00
Ze względu na to, że wysłałaś mi cały tekst pomocniczy w nagraniu na moja pocztę. Moje propozycje masz również na e-mailu. Myślę że pomogłam :).