Odpowiedzi

2010-02-05T14:21:23+01:00
Pieśń o Wiśle
Piekła baba chleb
Jeszcze jeden mazur
Szła dzieweczka
Pasała wołki
Dzióbka dej
Była babuleńka
Uśnij że mi uśnij
Rzemieniorz
Starzyk
Nie chodź do miasteczka
Zalotnice i swat


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:23:17+01:00
1. Pieśń o Wiśle
2. Jeszcze jeden mazur
3. Szła dzieweczka
4. Dzióbka dej
5. Była babuleńka
6. Pasała wołki
7. Uśnij że mi uśnij
8. Karlik
9. Od Siewierza
10. Rzemieniorz
11. Starzyk
12. Zalotnice i swat
13. Nie chodź do miasteczka
14. Piekła baba chleb
15. Helokanie
16.Od Siewierza
17. Na polu krzak
18. Pod moim okienkiem
19. Odwiązała mi się
20.. Głęboka studzienka
21. Ondraszek
22. Sowa na gaju siada
23. Od Bytomia bita droga
24. Kogut
25. Ten dwudziesty pierwszy roczek
26. Maki wizja
27. Panie Michale
2010-02-05T14:24:05+01:00
Pieśni mam tylko

1. Pieśń o Wiśle
2. Jeszcze jeden mazur
3. Była babuleńka
4. Pasała wołki
5. Uśnij że mi uśnij
6. Rzemieniorz
7. Starzyk
8. Zalotnice i swat
9. Ławeczka
10. Nie chodź do miasteczka
11. Ondraszek
12. Helokanie
13. Trojak
14. Gdybym to ja miała
15. Pod moim okienkiem