Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:29:18+01:00
A₁+a₂...+a₁₅/15=33
a₁+a₂...+a₁₅=495

a₁+a₂...+a₁₆/16=34
a₁+a₂...+a₁₆=544

544-495=49
odp. 49

a- pracownik
3 5 3
2010-02-05T14:30:07+01:00
Średnią mnożymy przez ilość pracowników
33*15=495

dodajemy do tego co wyszło jeden do bo zwiększyła się o jeden
495+1=496

teraz dzielimy sumę przez teraźniejszą liczbę pracowników
496:16=31

odp.Nowy pracownik ma 31lat
3 1 3