Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:33:04+01:00
Ja w przyszłości chcę zostac hotelarzem. Widzę się w tej roli najlepiej ponieważ lubię podróżowac. W tym zawodzie człowiek poznaje świat. Ja chętnie widziałabym się na miejscu kierownichki hotelu lub barmanki. Ale do tego stanowiska jest gluga droga,którą muszę pokonac. Mam nadzieję,że za pomocą Boga mi się to uda:).
1 5 1
2010-02-05T17:17:18+01:00
Chciałbym w przyszłości być kimś ważnym,docenianym i wartościowym!
chciałbym żeby moja praca była związana z dobrocią dla ludzi a nie z wykorzystywaniem i oszustwem!mam zamiar przy tym nie zaniedbywać rodzinę,lecz dbać o nią.
1 5 1