Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:25:06+01:00
X - pieniądze
x + 1236 pieniądze po 1 dniu
1299 - suma pieniędzy razem

x + 1236 = 1299
x = 1299 - 1236
x = 63

Pan Jan Kowalski przed wpłynięciem kwoty na konto miał 63 złote .
2010-02-05T14:25:40+01:00
X - pieniądze na koncie
x + 1236 = 1299
x= 1299 - 1236 = 63
odp. na koncie było 63 zł
2010-02-05T14:48:51+01:00
X - pieniądze na koncie
x + 1236 = 1299
x= 1299 - 1236 = 63
Odpowiedź: Na koncie było 63 zł.