Napisz tekst reklamy telefonu komórkowego. Skorzystaj z ;


Wyrazy często wystepujące w reklamie :
czasowniki: musisz, powineneś,skorzystaj, kup
przymiotniki: najlepszy, wyjątkowy, najtańszy,jedyny
rzeczowniki; okazja,szansa , rabat



2. Wymyśl hasło reklamowe zachęcające do czytania ksiązek ;]

Ważne ; Z góry dzięki ;*

3

Odpowiedzi

2010-02-05T14:29:13+01:00
Uwaga, uwaga!!!
Tylko u nas najlepszy, najtańszy i niezawodny nowy LG Cookie!!!
Jak najszybciej musisz do nas wpaść, bo tylko do 15 lutego mamy rabat na LG Cookie!!! Jest niezawodny i łatwy w obsłudze. Jeszcze tylko kilka dni!!! Śpiesz się!!!



Książka, książka - szkoła wiedzy, niech samotnie w szafce nie leży.
Książka, książka - marzeń moc, niech się nie owija w ciepły koc.
Książka to Twój nowy brat, więc z nią bądź za pan brat.
41 3 41
2010-02-05T14:30:46+01:00
1.
Oto przedstawiamy państwu jedyny w swoim rodzaju , wielofunkcyjny , nie zastąpiony telefon komórkowy , jeśli będziesz miał go w swojej kieszeni stwierdzisz że nie możesz bez niego żyć. Telefon jak widać jest dostępny w wielu kolorach , jego klawiatura po przyciśnięciu klawiszy świeci na różne kolory. Ekran jest bezpieczny dla oczu. Telefon posiada GPS które jest niezbędne przy podróżach. Musisz go mieć , ten wspaniały telefon to spełnienie twoich marzeń ;)

2.
''Mole książkowe mają prościej w szkole''
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:31:07+01:00
1. Tylko u nas najnowszy model SAMSUNGA.
Najlepszy, najtańszy i wyjątkowy.
Taka okazja może się już nie trafić.
Na pięć pierwszych klientów czeka drobny upominek.
Czekamy na Ciebie.
[tu wpisujesz jakiś adres bądź telefon]

2. Książki to najlepsi przyjaciele: nie zawiodą, nie zdradzą, a nauczą wiele.
59 3 59