Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T14:28:26+01:00
Złoto szczescia nie czyni - czyli złoto pieniądze to nie wysztko. Najwazniejsze w tym wszytkim jest zdrowie, miłosc ktos bliski, nie ma nic cenniejszego od tego, człowieka złtem nie kupisz.


moim zdaniem ma nadzieje że pomogłam :*
3 4 3
2010-02-05T14:28:52+01:00
Nie wiem jakie jest polecenie ale postaram sie wyjasnic to qwyrazenie a wiec zloto szczescia nie czyni oznacza ze za piniadze nie mozna kupic szczescia trzeba na nie sobie zasluzyc i wypracowac za pieniodze mozna kupic wiele i miec wiele ale to nie oznacza ze wszystko i to ze przyniosa nam szczescie
8 2 8