Odpowiedzi

2010-02-05T14:28:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T14:31:00+01:00
Magdalena to ladne imie ;0

mnie podoba sie Oliwia, julka ewentualnie weronika ale to takie oklepane

jak ja bylam u bierzmowania to same ANNY WERONIKI 80 % to wlasnie takie
2010-02-05T14:32:13+01:00
- Bernardetta
- Zuzanna
- Joanna
- weronika ;)
- Roxana
- Maja
- Marietta
- Antonina
- Ingrid
- Nikola
- Aniela
- Pola ( bardzo mi się podoba)