Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T14:30:45+01:00
W liczniku
12-8
w mianowniku
8
=4/8=50%
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:30:57+01:00
8dz - 100%
12ch - x%

x%= 12*100/8
x=150%
150%-100%= 50%
Chłopców jest o 50% więcej niż dziewczynek:]
10 4 10
2010-02-05T14:33:16+01:00
8-100% trzeba mnozyc na krzyz
12-x
x=12*100/8
x=150%
150%-100%=50%
odp chłopców jest o 50% wiecej niz dziewczynek
3 2 3