Odpowiedzi

2010-02-05T15:03:17+01:00
Przesyłki listowe
Telegramy Pocztowy
Paczki
e-przesyłki
Usługi Finansowe
Firmowa Poczta
Usługi Wydruku i Konfekcjonowania
Przesyłki Reklamowe
Druk Bezadresowy
Przesyłka Pobraniowa
Przesyłki Dworcowe
Biurofaks
Sprzedaż skrzynek pocztowych
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:06:27+01:00
-transfer pieniędzy(wpłaty i wypłaty)
-realizowanie rachunkow
-dostawa paczek i listów

-Rodzice realizują rachunki za telefon, internet, telewizję.
-Przesyłka kartek na święta
7 3 7