Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T14:33:45+01:00
1.Chciał umocnić swoją władzę i pozyskać katolicką ludność swego państwa ?

:D:*:*:*
14 2 14
2010-02-05T14:36:28+01:00
Chlodwig przyjął chrzest gdyż chciał umocnić swoją władzę i pozyskać katolicką ludność swego państwa.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:42:59+01:00
Chlodwig przyjął chrzest gdyż chciał umocnić swoją władzę i pozyskać katolicką ludność swego państwa. i daj punkty
33 3 33