A WIEC JAK MOGE WYjASNIC OSTRZEZENIE KTORE OTRZYMALEM OTOZ WCZORAJ ROZWIAZYWALEM ZADANIE I BYLO NAPISANE ZE MOZE BYC Z NETA WIEC SKOPIOWALEM Z JAKIEJS STRONKI CO TERAZ ZROBIC NAPISAC DO JAKIEGOS MODERATORA CZy JAK BO NIE WIEM DAJE @) PUNKTOW CHYBA WYSTARCZY NO NIE?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T14:37:23+01:00
Proponuje wyszukac jakiegos moderatora i napisac ze chcialbys/as dowiedziec sie jak to jest ze w poleceniu wyraźnie napisane moze byc z neta a chyba o to chodzi ze zadowolamy tego co zadaje napisz coś w tym stylu a z drugiej strony jedno ostrzezenie to nie tragedia jeszcze chociaz ja ym chyba napisala chodzi o zasady
1 5 1
2010-02-05T14:38:23+01:00
Możesz napisać do zadane taki ma link, ale nie wiem czy to pomoże jeśli nie to widocznie nie masz szans z nim. I tak zostanie ci to ostrzeżenie pewnie, bo oni mi usunęli zadanie bo było napisane, że w nagrodę.
1 4 1
2010-02-05T14:38:28+01:00
Ja też tak miałam i raczej nic nie można zrobić z tym:(
1 3 1