Który produkt wymienia przyczynę wybuchu 1 wojny światowej.?
a)walka o kolonie
b)polityka Niemiec które chciały osiągnąć przewagę nad innymi państwami
c)dążenie Anglii i Francji do podporządkowania sobie Niemiec
d)zamieszki w Rosji

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T14:41:32+01:00
2010-02-05T14:51:46+01:00
2010-02-05T14:54:51+01:00
Odpowiedzią jest b) czyli polityka Niemiec które chciały osiągnąć przewagę nad innymi państwami.