Proszę o pomoc, nie wiem jak mam to zrobić, poproszę o rozwiązanie z zapisem:

Zosia robiła zdjęcia Pawłowi i jego psu. Okazało się, że łącznie zrobiła 24 zdjęcia. Paweł jest na 18 zdjęciach, a pies na 14. Jaką część stanowią zdjęcia na których Paweł jest razem z psem?



3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T14:40:41+01:00
Suma zdjęc = 24
Zdjęcia z Pawłem = 18
Zdjęcia z psem = 14

18 + 14 = 32
32 - 24 = 8
24 : 8 = 3
Odp. Paweł z psem są razem na ośmiu zdjęciach. Stanowi to ⅓ całości zdjęć.
1 5 1
2010-02-05T14:42:53+01:00
14+18= 32
32-24= 8 -> zdjęcia na których są razem


24:8 = 3

Odp: Razem są na ⅓ zdjęć.
1 3 1
2010-02-05T14:46:57+01:00
24-suma zdjęć
18-zdjęcia z Pawłem
14-zdjęcia z psem

18 + 14 = 32
32 - 24 = 8
24 : 8 = 3


Odp.Zdjęcia stanowią 1/3 całości zdjęć.
1 5 1