Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:05:46+01:00
A)-łosoś
-jesior zachodni
-parposz
b)-salamandra plamista
-traszki (wszystkie gatunki)
-grzebiuszka ziemna
c)-żółw błotny
-jaszczurki (wszystkie gatunki)
-węże (wszystkie gatunki)
d)-jerzyk
-orzeł przedni
-gawron
-wrona siwa
-sroka
e)-jeże
-krety
-nietoperze
-zając bielak
-nornik śnieżny

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
Jak coś jeszcze będziesz chciała to służę pomocą :)
13 3 13
2010-02-05T15:09:47+01:00
A) ryb (3)
jesiotr zachodni , babka piaskowa , kur rogacz
b) płazów (3)
salamandra plamista, traszka zwyczajna , ropucha szara
c) gadów (3)
padalec, wąż Eskulapa, jaszczurka zwinka
d) ptaki
cietrzew , dudek , bocian biały , bocian czarny , kormoran czubaty
e) ssaków(5)
chomik europejski ,darniówka tatrzańska ,gronostaj ,niedźwiedź brunatny ,norka europejska

5 3 5
2010-02-05T15:14:21+01:00
Ryby: aloza, kiełb białopłetwy, koza, strzebla błotna, śliz pospolity
Płazy: salamandra plamista, ropucha, rzekotka drzewna
Gady: padalec zwyczajny, żółw błotny, jaszczurki
Ptaki: bąk, gągoł, kormoran czarny, mewa biała, wąsatka
Ssaki:żbik, kozica, niedźwiedź brunatny, łasica, gacek wielkouch
34 1 34