Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T15:02:12+01:00
Zamach na franciszka fedynanda w sarajewie
moja notatka z lekcji :)
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:02:50+01:00
Zamach w Sarajewie na Ferdynanda i jego żonę
7 4 7
2010-02-05T15:13:21+01:00
Zamordowanie 28 czerwca 1918 r. w Sarajewie austriackiego zastępcy tronu - Franciszka Ferdynanda ( zabili go terroryści wysłani przez serbski wywiad
8 4 8