Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:10:41+01:00
1 wojna światowa miała charakter wojny pozycyjnej to znaczy,że żołnierze byli rozściągnięci na dużą odległość na linii frontu i przez bardzo długi czas bronili się oraz zbytnio się nie przemieszczali.Zaczęto wtedy używać miedzy innymi gazy łzawiące broń palną.

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
84 4 84
2010-02-05T15:13:02+01:00
1. Wojna Światowa miała charakter wojny obronnej tzn. że kiedy planowano wykonanie głównego ataku na pozycje przeciwnika, grupy żołnierzy budowały prowizoryczne schronienia przed frontową linią okopów. Miały one za zadanie dać okrycie kolejnym falom piechoty przesuwającym się do przodu. Oprócz tego stanowiły dobre miejsce do przeprowadzania zwiadu i wykonywania szybkich uderzeń małymi grupami, po których wycofywano się z powrotem na pozycje wyjściowe.


nie wiem czy akurat o to chodziło ,ale mam nadzieję iż w jakikolwiek sposób jakoś pomogłam.... :)


36 2 36
2010-02-05T17:02:09+01:00
Wojny błyskawicznej tzn . plan Schliffena , poniewaz Francja byla przygotowana z wojsakmi na granicy lecz niemcy przechytrzyli ich i podeszli od drugiej strony jednak te kilka milionów wojs francuzkich udalo sie przewiezdz w TYDZIEN i uznano to jako "cud nad marna"
31 2 31