Hej. Mam prośbę. Jeśli ktoś jest dobry z angielskiego to proszę o pomoc w przetłumaczeniu kilku zwrotów:

Now that I’m getting older, I’m finally getting to the point where I can fit into those things

It’s passionate,they were just as close as two could get’

Z GÓRY DZIĘKUJĘ. :)


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:11:23+01:00
Ponieważ I ’ m stający się starszy, I ’ m w końcu rozumienie do punktu gdzie mogę pasowało do tych rzeczy It ’ s namiętny, byli właśnie tak bliscy jak dwa mogło dostać ’
2010-02-05T15:11:47+01:00
Jestem coraz starsza, muszę w końcu dostać się do punktu, w którym mogę dopasować się do tych rzeczy.

To pasjonat był po prostu tak blisko dwa może dostać.



2010-02-05T15:29:44+01:00
Jestem coraz starsza, muszę w końcu dostać się do punktu, w którym mogę dopasować się do tych rzeczy.

To pasjonat był po prostu tak blisko dwa może dostać.