Odpowiedzi

2010-02-05T15:13:20+01:00
Powrotna-15km
z miasta na wies 20km
(35-5):2=15
35-15=20
2010-02-05T15:14:58+01:00
X = droga w jedną stronę (20 km)
x-5 = droga w drugą stronę (20-5=15 km)
razem: 35 km

x+x-5=35
2x=35+5
2x=40 /:2
x=20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:15:35+01:00
X - droga powrotna
x+5 - droga do celu
x + x +5 = 35
2x+5 = 35
2x = 35 - 5
2x = 30 |:2
x = 15
15 - droga powrotna
15+5 = 20 - droga do celu

spr. 15+20 = 35
Odp: droga z maista na wieś miała dlugosc 20 km a droga powrotna 15 km
1 5 1