Męczę się nad tym i męczę...
na podstawie opisu oblicz na mapie/globusie co to za miasto i w jakim leży kraju
1.to miasto leży na 37 stopniu szerokości geograficznej północnej i 56 stopniu długości geograficznej wschodniej.Jakie to miasto?/
2.to miasto leży na 36 stopniu szerokości geograficznej północnej i 57 stopniu długości geograficznej wschodniej. Jakie to miasto?/


3

Odpowiedzi

2010-02-05T15:21:14+01:00
2010-02-05T15:23:38+01:00
1. Moskwa

2. aszchabad

nawet na wikipedii pasuje
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:03:06+01:00
1 Łotwa
2 Moskwa
3 Aszchabat
2 5 2