Odpowiedzi

2010-02-05T15:31:24+01:00
Film – utwór audiowizualny, składający się ze scen, które z kolei składają się z jednego lub więcej (do kilkudziesięciu) ujęć.

Pierwotnie filmy wyświetlano w kinach, współcześnie również w telewizji i za pomocą innych urządzeń, takich jak magnetowidy, odtwarzacz DVD, Blu-ray i komputery.

nie wiem czy o to chodziło ,ale mam nadzieje , iż w jakikolwiek sposób pomogłam.... :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:31:44+01:00
Film jest jednym z rodzajów sztuki.
Połączono w nim obraz oraz dźwięk.
Wyróżniamy wiele rodzajów filmów,takie jak:dokumentalne,fabularne,komediowe.
Każdy lubi film,ponieważ jedni lubią komedie,a drudzy horrory,dla każdego się tam coś znajdzie.
Filmy łączą ludzi.