Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:39:08+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T15:39:45+01:00
Wydaję mi sie ze poprostu myszka zaznaczasz prawy myszki kopiuj
w paincie wybierasz takie linieprzerywane i po porstu wklej

chyab ze chodzi o wszystko to Prt scr to klawisz gdzies u gory klawiatury w okolicy cyfr przunajmniej na moich 2 kompach tam jest
1 3 1
2010-02-05T18:01:24+01:00
Ptr Scr - znajduje on się u góry klawiatury.
2 2 2