Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:51:21+01:00
A) potegi kolonialne : Anglia , Francja ,Holandia , Hiszpania , Portugalia

b) Co daja kolonie : tanie surowce miejsce sprzedaży gotowych surowców - rynki zbytów

Trójprzymierze : (jeden dzien) : Niemcy Austro - wegry Wlochy
Trójporozumienie (10 lat ) : Anglia Francja Rosja


PS 10 lat i jeden dzien to ile trwaly negocjacje :D
1 5 1
2010-02-05T15:52:37+01:00
Wielka Brytania:
-Egipt,
-Brytyjska Afryka Wschodnia,
-Indie,
-Bahama,
-Nigeria,
-Sudan,
- Zlote Wybrzeze,
-Gambia,

Dominikana:
-Australia,
-Tasmania,
-Nowa Zelandia,
- Kanada;

Francja:
- Algieria,
-Maroko,
-Tunezja,
-Gwinea,
-Afryka Rownikowa,
- Kongo,
- Madagaskar,
-Indochiny,
-Nowa Kaledonia,
czesc Gujany;
Niemcy:
-Niemiecka Afryka Wschodnia,
-Niemiecka Afryka Południowo – Zachodnia,
-Kamerun,
-Togo,
- Kiau – Czou,
- Nowa Gwinea,
-Wyspy Bismarcka;

Hiszpania:
-Rio de Oro,
- Gibraltar;

Portugalia:
-Mozambik,
- Angola,
-Timor;

Holandia:
- Turcja,
-Holenderskie Indie Wschodnie;

Belgia:
Kongo Belgijskie;

Wlochy:
- Trypolitania,
- Erytrea,
-Somalia.


chyba jest dobrze :-)