Zad.1
Zapisz instrukcję obsługi:
a) czajnika elektrycznego,
b) budzika,
c) słownika ortograficznego.

Zad.2
Przedstaw jakieś narzędzie człowieka epoki kamienia.
a) Narysuj je.
b) Napisz instrukcję jego wykonania.
c) Opisz jego zastosowanie

2

Odpowiedzi

2010-02-05T16:15:38+01:00
INSTRUKCJA CZAJNIKA ELEKTRYCZNEGO
1 Ustawić urządzenie na powierzchni odpornej na nagrzewanie .
2 Podłączyć urządzenie do źródła prądu .
3 Czajnik napełnić wodą , podnosząc pokrywy co najmniej do poziomu MIN nie przekraczając poziomu MAX
4 Zamknąć pokrywę czajnika
5 Napełniony czajnik postawić na stopie zasilającej , sprawdziwszy , że wyłącznik czajnika ustawiony jest w pozycji .
6 Uruchomić czajnik , przesuwając przycisk wyłącznika na pozycję
7 Po zagotowaniu wody czajnik wyłączy się samoczynnie .
8 Zdjąć czajnik ze stopy zasilającej
9 Zagotowaną wodę nalewać po zdjęciu ze stopy zasilającej
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:23:12+01:00
1.
a)
najpierw podpinasz czajnik do prądu.Następnie nalewasz do niego wody ale nie zbyt dużo.Włączasz przyciskiem i czajnik zaczyna pracować. Jeżeli usłyszysz dźwięk, np, pyk..itp. to woda zagotowana
b) nastawiasz budzik na godzinę załóżmy 6.30
Z tyłu są 2 pokrętła.Kręcisz 1 z nich aż będzie ustawiony na 6.30
c)Słownik ortograficzny złożony jest ze słów alfabetycznie ułożonych.
Załóżmy że szukasz wyrazu KOŃ.
otwierasz słownik na literze "K"
potem patrzysz po 2 literach aż będzie "O"
a na końcu po 3 aż będzie"Ń"
I masz już wyraz koń.
2.
Narzędziem morze być pałka.
Pałkę można prosto narysować.


pałka jest yo wystrugany kawałek drzewa.
Robi się ją:
1.bierzesz kawałek drzewa
2.strugasz np. nożem drewno żeby przybrało wygląd pałki
3.lakierujesz pałkę

pałkę można było używać do zabijania zwierząt na mięso .Służyła do obrony
obecnie pałka ma również 2 zastosowania.:
1.do gry w baseball(czyt. bejzbol)
2.do obrony
14 3 14