Odpowiedzi

2010-02-05T16:01:31+01:00
20dm-200cm
8,5dm-85cm 200cm×85cm×0,8cm=13600cm³
8mm-0,8cm
2,6g/cm³×13600cm³=35360g=3536dag=35,36kg
35,36kg×12=434,32kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:04:42+01:00
Ro(gęstość)=m/v |*v
ro *v=m

v=o,o8*200*85= 1360
m=2,6*1360=3536g (to jest masa 1 szyby)

3536* 12= 42432g

Odp. 12szyb kosztuje 42432g.


2010-02-05T16:05:19+01:00
V=a*b*c
V=20*8,5*8
V=1360dm³-jedno

1360*12=16320dm³-wszystkie

16320dm³=16320000cm³

16320000cm³*2,6 g/cm³=42432000g