Marcin,pokonując odległość między domem a jeziorem, trzy czwartej drogi przebywa autobusem, a pozostałą część piechotą. Droga, którą przebywa pieszo, jest o 8km krótsza niż droga, którą przejeżdża autobusem. Oblicz długość między domem Marcina, a jeziorem.

Proszę, jak najszybciej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:19:19+01:00
3/4 X = X-8
3/4 X - X = -8
-1/4 X = -8 /*-4
X=32

32-8=24KM-DROGA PRZEBYTA AUTOBUSEM
2 5 2
2010-02-05T18:57:45+01:00
3/4 X = X-8
3/4 X - X = -8
-1/4 X = -8
X=32

24KM-droga autobusem
1 4 1