Zad1
Za 25 dag szynki zapłacono 6,70zł. Ile kosztuje 1kg szynki.
zad2
Suma dwóch sąsiednich boków prostokąta jest równa 1,8dm. Jeżeli 1 z boków jest o 3cm dłuższy od drugiego to ile wynosi pole prostokąta?
zad3
Miesięczne wynagrodzenie mamy to 1890zł, a taty 2460zł. Oblicz średni dochód na 1 członka 4 osobowej rodziny.
zad4
Nowy telewizor kosztuje 2680zł. Przy zakupie ratalnym należy dopłacić 0,2 tej kwoty. Ile kosztuje telewizor kupiony na raty ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:09:51+01:00
1.
6.7 x 4 = 26,8

2.1,8 dm = 18cm
x + x+3= 18
2x+ 3=18
2x= 15
x= 7.5 - pierwszy bok
7,5 + 3 = 10,5

10,5 x 7,5 = 78,75

3.
1890+2460=4350
4350 : 1087,5 = 4

4. 2680 x 0,2 = 536
2680+536=3216
2 2 2
2010-02-05T16:12:20+01:00
Zad 1 0,25 dag=6,70
6,70 *4=26,8

zad 2
nie umiem,sorki

zad.3
1890zł +2460zł=4350zł
4350:4=1087.5

zad.4
2680zł*0,2=536
536*12=6432
nie jestem pewna tego i 3 zadania
ale mam nadzieję ze choc troche pomoglam
pozdrawiam :)
2 3 2
2010-02-05T16:22:50+01:00
Zad1 6,70X4=26.8zł

zad2 x+x+3=18
2x=15// :2
x=7.5

18-7,5=10,5
(10,5X2) + (7,5X2) = 36cm kwadratowych

zad3 1890 + 2460 = 4350
4350:4=1087,5zł

zad4 2680 X 0,2 = 536
2680+536=3216zł