W 2w p.n.e cesarz.... podporządkował sobie plemiona daków.do największych osiągnięć starożytnych i budowniczych nalezą rzymskie ..... i mosty.wszystkie miasta itali były policzone z.... za pomocą rozwiniętej sieci komunikacyjnej. pozwalało to min na szybkie przemieszania się..... .Na podbitych terytoriach zachodził proces....Tamtejsze ludy przejmowały element kultury....i jezyka ....... .Aby bronić się przed najazdami barbarzyńców wzdłuż granic Imperium Rzymskiego wznoszono fortyfikacje zwane....... .

2

Odpowiedzi

2010-02-05T16:13:36+01:00
1.Trajan
2.akwedukty
3.z prowincjami
4...........(tego niewiem)
5............(tego niewiem)
6.rzymskiej
7.łacińskiego
8.Limes
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:45:01+01:00
1.Trajan 2. drogi 3.Rzymem 4.armii 5.romanizacji 6.rzymskiej 7. łacińskiego 8.limes