Odpowiedzi

2010-02-05T16:20:33+01:00
Wysokość ściany bocznej (czyli X):
3²+X²=6²
9+X²=36 |-9
X²=25 |√
X=5 (lepiej by było to robić z bryłą)

wysokość ściany bocznej do kwadratu = ½boku podstawy do kwadratu + wysokości bryły do kwadratu (czyli Y)
5²=Y²+3²
25=Y²+9 |-9
16=Y² |√
4=Y
A więc wysokość bryły to 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:21:08+01:00
A=6
d=6pierwiastkówz2
l=6
z.tw.Pitagorasa
½d²+h²=l²
3pierwiastki z2+h²=36
h²=36-18
h²=18
h=3pierwiastkiz2