Odpowiedzi

2010-02-05T16:16:43+01:00
Nie powinno się słuchać głośno przez słuchawki muzyki , nie spędzać dużo czasu przy głośnej muzyce. Nie siedziec długo przed telewizorem i komputerem.
1 2 1
2010-02-05T16:16:46+01:00
Nie należy suchać głóśno muzyki, nie siedzieć za blisko telewizora, czytać tylko gdy jest odpowiednie światło.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:00:20+01:00
Np. przy spawaniu nalezy nakładać ochronne okulary, czy tak samo przy silnym słońcu, a słuchu to nie przebywać duzo czasu przy głośnej muzyce itp a ze wzrokiem to możesz tez dodać o laserze, no wiesz, że nie można na to patrzeć bo można oślepnąć...
2 3 2