Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:22:42+01:00
Warto chodzić do kina, ponieważ możemy być na bieżąco jeśli chodzi o strefę filmowa. Możemy się tam odprężyć i zapomnieć o problemach w otaczającym nas świecie. Dzięki wypadowi do kina można spędzić czas z rodziną, przyjaciółmi.
5 4 5
2010-02-05T16:22:47+01:00
1- Miłe spędzanie wolnego czasu z przyjaciółmi
2- Oderwanie się od telewizora i przejście na wiekszy ekran
3- Obejrzenie nowości filmowych
3 3 3
2010-02-05T16:23:10+01:00
1. mozna miło spędzić czas
2.mamy kontakt ze sztuka
3. jest lepszy odbiór filmu w kinie niz w domu w telewizorze
3 3 3