Odpowiedzi

2010-02-05T16:35:42+01:00
Pisze to do Ciebie dlatego że "Syzyfowe prace" zostały zekranizowane;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:25:21+01:00
"Syzyfowe prace" przez długi czas nie zostały zekranizowanie, ponieważ opowiadały o metodach rusyfikacji i w niekorzystnym świetle przedstawiały Rosjan. Polska zaś przez długi czas uzależniona była od Związku Radzieckiego. Ekranizacja była możliwa dopiero w wolnej Polsce.