PLISSSS PILNE Musze rozwiazac zadanie ale szczegolowe rozwiazanie poyrzebuje .seba sprawdzil w komputerze ,ze wykonane zdiecie ma wymiary 2592 piksele x 2944 pikseleile pikseli miesci sie w tym zdieciu ? ile to pelnych megapikseli? [1 megapiksel to 1 mln pikseli] prosze o rozwiazanie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T21:37:39+02:00
X - wszystkie piksele
wymiary zdjęcia - 2592 piksele x 2944 pikseleile

x = 2592 * 2944
x = = 7630848

1 mega piksel = 1000000 pikseli

7630848 : 1000000 = 7,630848

Czyli zdjęcie ma 7 pełnych mega pikseli :)
2009-10-08T00:09:26+02:00
PLISSSS PILNE Musze rozwiazac zadanie ale szczegolowe rozwiazanie poyrzebuje .seba sprawdzil w komputerze ,ze wykonane zdiecie ma wymiary 2592 piksele x 2944 pikseleile pikseli miesci sie w tym zdieciu ? ile to pelnych megapikseli? [1 megapiksel to 1 mln pikseli] prosze o rozwiazanie

2592 piksele x 2944 piksele=7630848 pikseli (powierzchniowo)
7630848 pikseli =7,630848 Mpikseli
to pełnych 7 Mp oczywiście