Pani iwona idac rownym krokiem z predkoscia 4 km na godz pokonywala codziennie droge z domu do dworca kolejowego w czasie 15 min.pewnego dnia wyszla zbyt puzno i do odjazdu pociagu pozstalo tylko 10 min o ile musiala zwiekszyc predkosc marszu by zdazyc na pociag ?

predkosc codzienna:
codzienny czas marszu:
odleglosc z domu do dworca:
skrucony czas marszu:
nowa predkosc:
odp:
(prosze pomuzcie)

3

Odpowiedzi

2010-02-05T17:39:21+01:00
Prędkosc codzienna-4km na godz.
z domu do dworca-15min
15x4=60km
60km-odleglosc z domu do dworca
60km-10min=50min
50min-skrucony czas marszu
50:10=5min
5min-nowa predkosc



Proszę bardzo chociaż nie wiem czy dobrze!!;-)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T18:01:33+01:00
Predkosc codzienna:4 km/h
codzienny czas marszu:15 min
odleglosc z domu do dworca:1 km
skrucony czas marszu:5 min
nowa predkosc:6 i dwe trzecie km
odp:o 2 i dwie trzecie km
plis o naj. miałam takie zadanie w suplemencie
2010-02-05T19:08:44+01:00
Prędkosc codzienna-4km na godz.
z domu do dworca-15min
15x4=60km
60km-odleglosc z domu do dworca
60km-10min=50min
50min-skrucony czas marszu
50:10=5min
5min-nowa predkosc