Odpowiedzi

2010-02-05T16:54:33+01:00
Mały Książę jest powiastką filozoficzną, w żartobliwy lecz pouczający sposób traktuje o opisanych wydarzeniach, natomiast baśń zawiera ludową mądrość, przedstawia wierzenia ludowe i magiczne.

dobrze zrozumiałam?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:58:38+01:00
Mały Książe to baśń filozoficzna.Ma niektóre cechy baśni jest pisany prozą,niektórzy bohaterowie są fantastyczni.Zawiera pouczenie.Jest baśnią filozoficzną,ponieważ przekazuje uniwersalne,ponad czasowe-zawsze aktualne prawdy o człowieku...

Myślę,że pomogłam ;)