Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T16:56:29+01:00
-są pożywieniem dla ludzi
-są wykorzystywane wprzemysle spożywczym(robione sa znich drożdże)
-użyźniaja glebę
-dojrzewanie serów pleśniowych
-zastosowanie w medycydnie(antybiotyki)
-rozkładają szczątki organiczne: opadłe liście, martwe rośliny i zwierzęta, drewno oraz ściółkę.
33 2 33
2010-02-05T17:28:35+01:00
Dzięki grzybom pleśniowym otrzymujemy antybiotyki, którymi leczymy się w czasie choroby...możemy z nich uzyskać także sery pleśniowe bardzo dobre w smaku. dzięki nim wykonuje sie fermentacja alkoholowa, oraz produkujemy z nich przyprawy;p
32 2 32
2010-02-05T19:52:40+01:00