Odpowiedzi

2010-02-05T17:00:53+01:00
A) prawdopodobnie dlatego że ludzie z Afryki byli sprowadzani jako niewolnicy
nie wiem czy dobrze ;/
powodzenia ^^
2010-02-05T17:02:08+01:00
A)
1. handel niewolnikami (w okresie od XVI do XIX wieku, czyli w ciągu niemal 400 lat, wskutek handlu niewolnikami Afryka utraciła około 100 mln mieszkańców - z których większość zmarła zanim dotarła do celu)
2. klęsku żywiołowe
3. głód
4. epidemie (malarii i śpiączki)

b)
1. poprawa opieki zdrowotnej - zmalał więc wskaźnik zgonów z 30%. do 14%.
2. najwyższy na świecie wskaźnik urodzeń 42 %.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T17:05:25+01:00
A) Do 1900 roku na ziemiach afryki toczone były liczne walki a jeńcy i nie tylko, przywożeni jako niewolnicy, klęski żywiołowe, głóg, epidenie.
b) W czasach współczesnych nastąpiła eksplozja demograficzna gdyż ; jest większy dostęp do medycyny i środków medycznych, toczonych jest znacznie mniej walk, nie porywane są osoby w celach niewolniczych...
Pozdrawiam Grzesiek ;]
2 5 2